مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات بادام زمینی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت بادام زمینی خام درجه یک درشت آستانه با کیفیتی عالی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بادام زمینی خام آستانه

هایپوژای اراکش نام علمی این گیاه است و به دلیل رشد ان در زیر زمین، به عنوان «بادام زمینی» شناخته می شود که آستانه اشرفیه به عنوان بزرگترین مرکز تولید بادام زمینی در ایران شناخته شده است.

متاسفانه به دلیل محبوبیت گسترده بادام زمینی، فروشندگان اصلی آذوقه در استانه در مکان های مختلف بادام زمینی را به فروش می رسانند که مجموعه ما یکی از تنها تامین کنندگان خام بادام زمینی استانه با کیفیت عالی، مستقیم و بدون واسطه از شهرستان استانه اشرفیه به سراسر ایران است.

بادام زمینی خام آستانه

بادام یکی از مهم‌ترین میوه‌های خشک شده مردم ایران است که نوع متفاوتی دارد که دارای بوته هایی در طول سال با ارتفاع ۳۰ تا ۵۰ سانتیمتر است اگر چه این خوراکی یک اجیل تلقی نمی شود، اما اکثر مردم ان را با جزو اجیل تهیه می کنند.

این گیاه سرشار از مواد معدنی و پروتئین است  که می‌تواند در رشد فیزیکی و ذهنی مورد استفاده قرار گیرد که در بازار، قیمت ها و کیفیت های مختلف بادام زمینی وجود دارد که خرید ان را برای مردم دشوار می سازد.

فروشگاه ما یکی از معتبرترین فروشگاه هایی است که می توانید محصولات ارگانیک را با قیمت و کیفیت بالا و بدون واسطه خریداری کنید.

شایان ذکر است که این فروشگاه به طور مستقیم در شهر اشرفیه در استانه گشایش یافته و انواع محصولات بادام زمینی خام و پخته و بریده شده و سالم را تولید و عرضه می نماید.

بادام زمینی سرشار از مواد مغذی و تغذیه ای است که همواره برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها توصیه می شو که در این مقاله به بررسی خصوصیات این جزء حیرت‌انگیز خواهیم پرداخت.

همانطور که می دانید بادام زمینی خشکبار بسیار مغذی است که ارزش غذایی ان به گردو نزدیک می باشد که منحصر به فردی دارد.

همانطور که برخی از انها را در زیر ذکر شده است:

– این گیاه غنی از ویتامین ها، مواد مغذی، مواد معدنی و انتی اکسیدان هایی است که پر انرژی هستند.

– کاهش کلسترول بد در بدن و افزایش کلسترول در بدن موجب پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی می‌شود.

– این ماده به علت وجود پروتئین های زیاد ماده غذایی ویژه رشد محسوب می شود.

– عصاره هیدروالکلی گیاه کمای بیابانی به‌دلیل داشتن ترکیبات انتی اکسیدانی بالا، می‌تواند منجر به خاصیت ضد سرطانی و ضد الزایمر و نیز مبارزه با عفونت‌های بدن شود.

– ویتامین E در بادام زمینی خاصیت محافظت پوست از رادیکال های ازاد را دارد.

– بادام زمینی غنی از ویتامین B مانند ریبوفلاوین، نیاسین، اسید پانتوتونی، B۶، B۹ و غیره است.

– این ماده غذایی از نظر بسیاری از خواص نظیر؛ یاریگر، ضد افسردگی، تنظیم گلیسمی، سم زدایی بدن، درمان اکنه و اگزما، تقویت و رشد مو و غیره غنی است.

ارزش تغذیه‌ای بادام زمینی شناخت ارزش تغذیه‌ای هر یک از مواد غذایی پیش از مصرف دارای اهمیت زیادی است که اطلاعات لیست شده در زیر نشان دهنده ارزش غذایی ۱۰۰ گرم از بادام زمینی می باشد.

– مقدار کالری: ۵۶۷ · اب: ۷٪

– کربوهیدرات: ۱۶.۱٪ · چربی: ۲.۴۹ گرم

– پروتئین: ۲۵.۸ گرم

– امگا ۶: ۱۵ / ۵۶g

– فیبر: ۸ / ۵ گرم

– شکر: ۴/۷ گرم

بنابراین، با توجه به شواهد موجود، ارزش تغذیه‌ای این ماده و نقش مهم ان در سلامتی قابل تحقق می‌باشد. اگه به سلامتی خود خیلی اهمیت می دهید، آن را جز میان وعده غذایی خود قرار دهید.

مجموعه ما یکی از تنها تولید کنندگان این محصول به طور مستقیم و بدون واسطه از استان اشرفیه و تامین کننده آن به سراسر ایران می باشد بنابراین شما می توانید با احساس راحت در این سایت با بالاترین کیفیت و بهترین بسته بندی، بدون هیچ واسطه ای خریداری و تهیه کنید.

اگر شما به دنبال کسب و کار سوداور در این زمینه می باشید می توانید با کارشناسان ما در این زمینه مشورت تا از تصمیمی خود مطمئن شوید که با توجه به مزایای زیاد بادام زمینی، بهتر است ان را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

بنابراین توصیه می شود که شما از این محصول برای حفظ و بهبود سلامتی خود استفاده کنید که ما انواع آن را با بهترین کیفیت و قیمت را در این فروشگاه ارائه می دهیم که می توانید محصول خود را در این سایت فروشگاه سفارش دهید و در اسرع وقت ان را دریافت کنید.

این فروشگاه قادر خواهد بود تا محصولات خود را به سراسر کشور عرضه کند. بنابراین فقط به سایت فروشگاه مراجعه و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید تا محصول در اسرع وقت تحویل داده شود.

حمید داداشی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات بادام زمینی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید