مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات بادام زمینی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فرق بادام زمینی و بادام درختی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بادام درختی یا بادام زمینی

استفاده از مغزهای خوراکی مانند بادام زمینی می تواند برای سلامتی بدن مفید باشد و در این بخش سعی می شود به تفاوت بین این دو ماده و منافع استفاده از آن ها بپردازیم.

بررسی ویژگی دو خشکبار خوشمزه همچون بادام زمینی و بادام درختی به شما در انتخاب یک ماده غذایی سالم و خوب کمک کند که تفاوت بین دو نوع مدل بادام عبارتند از:

ویتامین های گروه B در بادام زمینی بیشتر از بادام درختی است.

پروتئین و چربی موجود در بادام زمینی مفیدتر از تنوع بادام درختی است.

کالری بادام زمینی بیشتر از بادام درختی است.

بادام درختی یا بادام زمینی

اگر می خواهید بین بادام درختی تازه یا بادام زمینی تازه کی را انتخاب کنید، باید بدانید که بجز طعم و مزه باید به خواص این دو خوراکی توجه کنید و یکی را انتخاب تا بهترین تاثیر را از آن در بدن خود داشته باشید.

مزایای بادام زمینی عبارتند از:

مفید برای بیماری قلبی: این خشکبار می تواند به تسکین عروق خونی و بهبود فشار خون کمک کند.

میزان کربوهیدرات کم: این غذا به علت محتوای کربوهیدرات کم از چاقی جلوگیری می‌کند.

کمک به حفظ طراوت پوست: دو انتی اکسیدان، جنیستئین و بیوچنانین، در این آجیل وجود دارد که می تواند به تازگی پوست و نرمی بسیار کمک کند که سرشار از مواد معدنی و ویتامین است زیرا  این گیاه غنی از انواع انتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌های گروه B و فیبر است.

بنابراین وجود آن در رژیم‌های غذایی روزانه می‌تواند به حفظ سلامت انسان کمک کند.

کمک به تقویت استخوان های بدن: بادام زمینی سرشار از اهن و کلسیم است، و به همین دلیل در استخوان ها تقویت می شوند همچنین اکسیژن را در خون و انرژی بدن را فراهم می کند.

علائم افسردگی: ماده تریپتوفان در بادام زمینی ترشح سروتونین در بدن را افزایش داده و در نتیجه میتواند علائم افسردگی را از بین ببرد.

محافظت در برابر بیماری الزایمر: بادام زمینی باعث نیاسین بزرگ، تقویت سلول های عصبی و جلوگیری از آلزایمر می شود.

مبارزه با سرطان: موادی مانند پلی فنول و کوماریک اسید در بادام زمینی وجود دارد، که می تواند سلول های سرطانی را تضعیف و از سرطان معده جلوگیری کند.

تنظیم قند خون: به دلیل منگنز این خوراکی، می تواند چربی ها و کربو هیدرات را جذب و سطح قند خون در بدن کنترل کند لذا، توصیه می گردد در یک پژوهش توصیفی برای بیماران دیابتی انجام شود.

کمک به سلامت جنین: با توجه به حضور اسید فولیک، ان را به طور قابل توجهی به توسعه سیستم عصبی جنین کمک می کند اما با این حال، به دلیل رشد ان، می تواند حاوی مواد الرژیک و ایجاد مشکلات برای افراد مبتلا به الرژیک، و کسانی که مشکلات مربوط به کیسه صفرا را دارند باید از این خوراکی حذف کنند.

با توجه به فواید بادام زمینی در زمینه‌های مختلف، بهتر است به فواید این نوع بادام زمینی توجه شود تا تصمیم خوبی در انتخاب یکی از این غذاهای خوشمزه گیرد.

در ادامه قصد داریم در زمینه ویژگی های بادام درختی و بادام پوست کاغذی اشاره کنیم:

کمک به پیشگیری از بیماری های قلبی: حضور اسید چرب غیر اشباع در این ماده غذایی همراه با ویتامین A می تواند به سلامت عروق و قلب انسان و پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی کمک کند.

جوان سازی پوست: با توجه به ویتامین E در بادام درختی و همچنین حضور انتی اکسیدان ها مانند اپیکاتچین، این غذا را می توان با الودگی محیط زیست و اثرات مضر پرتوهای U-V غلبه کرده و باعث سلامت و تازگی بدن شود.

کنترل قند خون و کمک به بیماران دیابتی: اسیدهای اشباع شده در درخت بادام میزان قند خون بدن را کنترل کرده و مقاومت به انسولین را کاهش می‌دهد. همچنین این ماده مغذی می‌تواند باعث کاهش وزن و در نتیجه به کنترل دیابت کمک کند.

پیشگیری از چاقی: این غذا غنی از فیبر است و بنابراین باعث کاهش وزن می شود که به دلیل چربی موجود در یک درخت بادام، خوردن ان باعث می شود که احساس کامل و کاهش اشتها کند بنابراین، می‌تواند به کاهش وزن نیز کمک کند.

کمک به جذب مواد مغذی: استفاده از بادام  درختی منجر به جذب ویتامین هایی مانند A و D در بدن می شود.

سلامت هضم انسان: بادام حاوی مقدار زیادی پروبیوتیک است و در نتیجه، می تواند عملکرد میکروارگانیسم های موجود در روده را افزایش داده و فرایندهای گوارش و گوارشی را بهبود بخشد.

مبارزه با سرطان: به دلیل برخی از انواع انتی اکسیدان ها، درختان بادام می توانند به یک بیماری مانند سرطان پروستات و سرطان سینه تبدیل شوند.

مفید برای سلامت دندان و استخوان: این خوراکی غنی از منیزیم و فسفر است و بنابراین می تواند با فساد دندان و تقویت استخوان ها مبارزه کند.

کمک به بهبود عملکرد مغز: این غذا حاوی ریبو فلاوین است و بنابراین می تواند عملکرد مغز را بهبود بخشد و در نتیجه مشکلات کمتری مانند زوال عقل و الزایمر برای کسانی که دائما از بادام درختی استفاده می‌کنند، وجود دارد.

شما می توانید به فروشگاه های شهری یا وب سایت های خرید انلاین بروید تا قیمت بادام درختی و بادام زمینی  و مغز بادام کوهی را بدانید و سپس بهترین محل را برای خرید این محصول انتخاب کنید.

مجموعه ما با سال ها تجربه در توزیع و فروش انواع مختلف اجیل مانند بادام زمینی به طور مستقیم از تولید کنندگان و ارائه به مشتریان عزیز می باشد و شما می توانید وب سایت ما را مشاهده و با متخصصان ما تماس بگیرید.

حمید داداشی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات بادام زمینی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید