مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات بادام زمینی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت بادام زمینی خام ریز با کیفیت اعلا در بازار داخلی ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

بادام زمینی خام عمده

قیمت بادام زمینی خام با کیفیت بالا در بازار داخلی ایران یکی از خوشمزه ترین و مفیدترین خوراکی است که طرفدارارن بیشماری دارد که از پروتئین  و چربی های غیر اشباع تهیه شده است که برای بدن مفید می باشد.

یکی از مهمترین فواید و خواص بادام زمینی این است که به درمان و جلوگیری از دیابت کمک می کند که در واقع می توان گفت که محتوای کربوهیدرات کم به علت چربی، پروتئین و نسبت فیبر ان را به مقدار کم قند خون تبدیل می کند.

این دانه ها کربوهیدرات های کمی دارند و از نظر مواد مغذی غنی هستند و منبع بزرگی از پروتئین می باشد که حاوی بیوتین، نیاسین، فولات، منگنز، ویتامین E، تیامین، فسفر و منیزیم  می باشد که برای بدن و ذهن انسان بسیار مهم است.

بادام زمینی به طور کلی از سرطان، بیماری قلبی، بیماری عصبی و هر نوع قارچ یا ویروس جلوگیری می کند که از مزایا و خواص بیشماری برخودار است که به آن در ادامه اشاره خواهیم کرد:

مزایا و خواص بادام زمینی برای کودکان: حضور اسیدهای چرب، روغن و مواد مغذی در دانه های روغنی، یکی از مهم ترین مواد غذایی برای رشد مغز کودکان است.

علاوه بر فراهم کردن ویتامین های گروه E و B، اجیل دارای مواد معدنی به نام وارفارین نیز می باشد که می تواند تاثیر عمده ای بر مقاومت بدن، افزایش قدرت سیستم دفاعی و جلوگیری از پوکی استخوان داشته باشد.

در میان انواع اجیل، بادام زمینی غنی ترین پروتئین است، با ۱۰۰ گرم از این دانه حاوی ۲۵ گرم پروتئین می باشد که اگر کودک فقط از مغز بادام زمینی یا کره بادام زمینی مصرف می کند، نگران کمبود پروتئین بچه خود به دلیل مزایای بالای بادام زمینی نباشید.

خواص بادام زمینی برای مردان: این دانه روغن به عنوان یک منبع طبیعی ارژنین باعث افزایش جریان خون در بدن و بنابراین کمک به درمان بیماری هایی مانند اختلال نعوظ و در نتیجه بهبود عملکرد جنسی در مردان می شود.

ویژگی های بادام زمینی سفید برای زنان: همانطور که می دانید، زنان بیشتر مستعد چاقی به دلیل بارداری و زایمان، تغییرات هورمونی، یائسگی و افسردگی نسبت به دیگران هستند، بنابراین اگر زنان کره بادام زمینی را در رژیم غذایی خود قرار دهند و ان را به صورت هفتگی استفاده کنند، انها کمتر احتمال چاق شدن دارند و برای جلوگیری از چاقی و اضافه وزن، شما می توانید به طور منظم و مداوم استفاده کنید.

خواص بادام زمینی برای چاقی صورت: همه افرادی که سلامت را در لاغری بدن خود می دانند همیشه سعی در حفظ تناسب اندام خود را دارند به طوری که مصرف مقدار زیادی فیبر در رژیم غذایی روزانه یکی از بهترین و اسان ترین راه برای رسیدن به چنین هدفی است اما مهم این است که با لاغری بدن، صورت هم نازک تر است که بهترین راه برای جلوگیری از هدر دادن چاقی صورت به بادام زمینی است.

با توجه به وجود چربی ها و مواد مغذی غیر اشباع و سالم در ان، این دانه های روغنی باعث چاقی و شادی می شوند، بنابراین توصیه می شود که این اجیل خوشمزه و مغذی را برای افرادی که خواهان صورت چاق و بدون جوش هستند، مصرف کرد.

مزایای بادام زمینی و بادام پوست کاغذی برای مو: افراد با ریزش یا رشته نازک کننده مو نیز می توانند برای درمان مشکل موهای خود با خوردن این ماده مغذی مشکل خود را حل کنند که در واقع اسیدهای چرب امگا ۳ مهم ترین و ترکیبات اولیه است که پوست و فولیکول مو را برای افزایش رشد مو تقویت می کند.

با توجه به اینکه این فراورده دارای منبع غنی از اسیدهای امینه می باشد, رگهای خونی پوست و ریشه مو را افزایش می دهند که یکی از راه های جلوگیری از کرفس دادن خون به پوست با استفاده از موادی مانند بادام زمینی است.

خواص بادام زمینی برای الزایمر: بادام زمینی غنی از نیاسین است و کسانی که غذاهای غنی از نیاسین و ویتامین B۳ را مصرف می کنند احتمال کمتری دارد که از مشکلات مربوط به حافظه مانند الزایمر رنج ببرند.

درمان افسردگی بادام زمینی مهم‌ترین علت کاهش شیوع سروتونین در افراد است که تریپتوفان در بادام زمینی ترشح مواد شیمیایی را افزایش داده و در نتیجه با افسردگی مبارزه میکند که به طور کلی می توان گفت که برای کمک به حفظ تناسب اندام و سلامت بدن، شما می توانید کره بادام زمینی را به صورت هفتگی مصرف کنید.

بادام زمینی خام عمده

بادام زمینی از محصولات محبوب کشاورزی است که در بخش های مختلف کشور مورد علاقه ما کشت و پردازش می شود که در حال حاضر، پخش آن در داخل و خارج از کشور به تجارتی پر سود تبدیل شده است.

در واقع، بیشتر بادام های خام  و مغز بادام کوهی به دلیل کمبود واسطه، با ارزان ترین قیمت، در بازار داخلی پراکنده می شوند که در نتیجه، مشتریان می توانند به سادگی این محصول را با مراجعه به مراکز فروش عمده خریداری کنند و ان را به صورت انلاین و از طریق فروشگاه های انلاین خریداری نمایند.

بنابراین بادام زمینی های بسته بندی برای صادرات کشورهایی از جمله روسیه، ترکیه و عراق و غیره بدون هیچگونه آسیب صادر و عرضه می شود.

 

  • تبلیغات:
حمید داداشی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات بادام زمینی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید