مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات بادام زمینی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید بادام زمینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت بادام زمینیخرید بادام زمینی

به طور کلی، بادام زمینی های با پوست اگر هسته قوی و سالمی داشته باشد، قیمت بالاتری دارد که معمولا افراد دارای یک کارگاه تولید بادام زمینی با پوست آن تهیه می کنند که با قیمتی بهتر تولید کنند.

قیمت خرید بادام زمینی از یک سال به سال دیگر تغییر می کند و نمی توان عدد ثابت را به عنوان قیمت برای آن در نظر گرفت که کیفیت ان بستگی ندارد.

اما اگر شما می خواهید بادام زمینی ها را ذخیره کنید تا ان را بعدا پردازش کنید باید آن را با پوست اماده تا مطمئن شوید که مغز ان در اینده تازه و سالم است.

بهترین زمان برای خرید بادام با پوست است که این محصول هر سال در ماه شهریور در حوالی اشرفیه و مهر ماه در پارس اباد برداشت می شود، چون قیمت خوبی در طی این مدت دارد و شما می توانید انواع مختلف بادام زمینی با کیفیت خوب خریداری کنید.

قیمت بادام زمینی

در بازار، قیمت بادام زمینی با پوست بستگی به کیفیت و نوع آن دارد زیرا ما به طور کلی دو نوع بادام زمینی با پوست داریم:

۱_بادام زمینی با پوست پخته شده.

۲_بادام زمینی با پوست خام.

بادام زمینی برشته برای افرادی که فشار خون دارند بسیار توصیه می شود زیرا نمک به غلاف بادام زمینی می چسبد اما مغز آن عاری از نمک می باشد و اغلب روش بسته بندی این محصول ۵ کیلوگرم است.

کره بادام زمینی ارزان تر از دیگر نوع بادام زمینی است زیرا هیچ عمل پردازش بر روی ان انجام نشده است و ان را به صورت خام طی یک فرایندی تخمیر می کند.

هنگام خرید این نوع بادام زمینی، مراقب باشید که مغز سالم و بدون رطوبت داشته باشد و آن را به صورت عمده با کیفیت عالی خریداری نمایید.

قیمت بادام زمینی خام بسته به کیفیت آن، در سال های اخیر بین قیمت ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان است که قیمت آن در سالهای اخیر بین ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان افزایش یافته است که به طور کلی قیمت این محصول هر ماه در حال نوسان می باشد.

هنگام خرید بادام زمینی با پوست خام توجه کنید که حتما زیر افتاب خشک شده باشد زیرا این وضعیت نشان می دهد که مغز بادام زمینی تازه و سالم باقی می ماند که معمولا هزینه های بیشتری نسبت به نوع دیگر بادام زمینی دارد که معمولا با استفاده از فر خشک می شود.

خرید بادام زمینی

خرید و فروش بادام خام با پوست و بادام پوست کاغذی هر سال هنگام برداشت این محصول از زمین های کشاورزی پربارتر است زیرا خریداران اصلی این محصول تولید کنندگان و تولید کنندگان خام هستند.

قیمت خرید بادام زمینی با پوست توسط مغز آن تعیین می شود زیرا اگر مغز سالم و بزرگی داشته باشد و بویی کهنه ای نداشته باشد، طبیعتا هزینه بهتری برای خرید و نگهداری خواهد داشت.

شما می توانید با مشاوران ما برای مشاوره در مورد خرید و تعیین کیفیت و قیمت گذاری بادام طعم دار با پوست تماس بگیرید و روش دیگر برای خرید بادام زمینی با پوست خرید مستقیم این نوع بادام زمینی از کشاورز است، اما شما باید تمام نکات این مقاله را دنبال کنید تا خرید مناسبی صورت گیرد.

بنابراین توصیه می شود که با مشاوران ما در تماس باشید تا بهترین بادام زمینی با پوست و مغز بادام کوهی با قیمت مناسب تهیه کنید

طبق تحقیقات صورت گرفته شده زمین های کشاورزی دو شهر مشهور افغانستان محصولات بادام زمینی پرورش داده اند که ۹۰ درصد نیازهای زمین کشور را تامین می کنند.

شما می توانید به شهرهایی همچون پارس اباد میدان مغان و استانه اشرفیه برای خرید این محصول مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید که محصول مورد نظر را مطابق با تمام نکاتی که یک محصول خوب داشته باشد، به شما ارسال نمایید.

در سال های اخیر شرکت سان بیگ این نوع بادام زمینی ها را به مراکز فراوری بادام زمینی در استان های مختلف ارسال کرده است و می توانید با ما تماس بگیریدتا یک خرید خوب و ارزان برای ارائه بهترین محصولات بادام زمینی داشته باشید.

حمید داداشی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات بادام زمینی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید