مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات بادام زمینی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت بادام زمینی خام بدون پوست درجه یک برای کره گیری در فروشگاه اینترنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بادام زمینی برای کره گیری

بادام زمینی خام، حاوی مواد مغذی است که ممکن است سلامت قلب فرد را بهبود بخشد و قند خون را کتهش دهد.

بسته به اینکه چگونه در یک رژیم غذایی استفاده می شود زیرا می تواند در کاهش وزن کمک یا می تواند در طول بلند کردن وزن یا بدنسازی تمرین استفاده شود.

با این وجود، بادام زمینی کالری و چربی بالایی دارد و مصرف کننده می تواند از میانه روی ان لذت ببرند و ان را با قیمت های مناسب از فروشگاه های انلاین خریداری کنند.

کشور ما انواع مختلفی از  بادام زمینی برشته تولید می کند که در مناطق مختلف، عموما این محصول به صورت ورقه شده تولید می شوند.

کره بادام زمینی منبع مناسبی از پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی مانند منیزیم، پتاسیم و روی است که هر ۲ قاشق غذاخوری کره بادام زمینی مواد مغذی، مواد معدنی و ویتامین های زیر را تامین می کند:

پروتئین: ۷/۰۲ گرم پروتئین، مصرف پروتئین غذایی توصیه شده (RDA) در هر وعده ۴۶ گرم و ۵۶ گرم برای مردان است که از نظر سن و فعالیت متفاوت است.

منیزیم: ۵۷ میلی گرم منیزیم، میزان مصرف منیزیم رژیم غذایی توصیه شده که هر وعده ۴۲۰-۴۰۰ میلی گرم در مردان و ۳۲۰-۳۱۰ در زنان توصیه می شود که برای سلامتی بدن ضروری است و در بیش از ۳۰۰ فرایندهای شیمیایی در بدن درگیر می باشد.

فسفر: ۱۰۷ میلی گرم فسفر می باشد که حدود ۱۵٫۳٪ از RDA ۷۰۰ میلی گرم برای بزرگسالان است تا به بدن کمک می کند تا سلول های سالم و استخوان را بسازد و در تولید انرژی کمک می کند که یک وعده کره بادام زمینی (دو قاشق غذاخوری) به شما ۸۵.۰ میلی گرم روی می دهد.

این میزان ۷/۷ درصد از مقادیر توصیه شده روزانه mg۱۱ برای مردان و ۱۰/۶ درصد برای زنان است که برای ایمنی، سنتز پروتئین و تشکیل DNA ضروری است.

بادام زمینی برای کره گیری

دانه های بادام زمینی با ماشین های کره مخلوط شده و مغز دانه خرد شده را به یک کره گیاهی تبدیل می کنند اما قابل ذکر است که عملکرد کره را می توان با روش ها و دستگاه های مختلف تولید کرد.

در سال‌های اخیر، شرکت‌های تولیدی صنایع غذایی اقدام به تولید دستگاه کره در اندازه‌ها، ابعاد و کارایی‌های مختلف کرده‌اند، به طوری که تمامی افراد دارای شرایط مختلف به راحتی می‌توانند از فروشگاه‌های مختلفی مانند بادام زمینی، پسته، گردو و غیره را تهیه نمایند.

کره بادام زمینی یک نوع خوراکی محبوب و خوشمزه ای می باشد که بسیاری از مجموعه ها در این زمینه مشغول به ارائه خدمات هستند.

بادام زمینی (مناسب برای کره) باید بدون پوسته تولید شود که در این مورد برای مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد که در حال حاضر ما طیف گسترده ای از خطوط تولید کره بادام زمینی را داریم که هر کدام قیمت خاص خود را دارد.

برای تولید کره بادام زمینی از انواع بادام زمینی زرد رنگ استفاده می کنند که به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم می شوند کره بادام زمینی حدود ۱۳۶ سال پیش توسط یک فرد کانادایی تولید شده که خوشمزه ترین غذای بیش از یک قرن اخیر محسوب می شود.

این محبوبیت غیرموجه نیست، اما مزایای بسیاری دارد ریرا این ماده غذایی دارای بسیاری از اجزای شیمیایی و غذایی می باشد به عنوان مثال، خوراکی که پروتئین بالایی دارد منجر به سیری مصرف کننده می شود که برای افراد چاق و فعال مناسب است.

یکی از بهترین مواد غذایی برای صبحانه سالم و مغذی  مغز بادام کوهی می‌باشد که بسیاری از ورزشکاران و کسانی که سلامتی خودرا دوست دارند از ان استفاده می‌کنند پس در نتیجه:

-برای کاهش و افزایش وزن مناسب است.

-کاهش سطح کلسترول مضر که خطر ابتلا به بیماری قلبی کمک میکند.

افرادی که از بیماری یبوست ناراضی هستند، بادام زمینی و بادام پوست کاغذی یک منبع فیبر است و می تواند منجر به کاهش علائم یبوست شود محصوصا برای زنان باردار نقش بسزایی دارد.

کره بادام زمینی سرشار از اهن بوده و مصرف ان در دوران بارداری روشی مناسب جهت پیشگیری و درمان کم خونی است.

هم مادر و هم بچه متولد نشده از بادام زمینی در رژیم غذایی خود سود خوبی خواهد برد زیرا دارای منگنز است که استخوان ها را تقویت و التیام می دهد.

فشار خون بالا می‌تواند باعث مشکلات عدیده‌ای در دوران بارداری شود و از بادام زمینی یا کره آن برای جلوگیری از پره‌اکلامپسی استفاده می شود.

این اجیل شامل ویتامین E است که به کنترل فشار خون کمک می کند و مصرف بادام زمینی کامل از جمله کره بادام زمینی می تواند بخشی از یک رژیم غذایی متعادل برای دیابت بارداری باشد.

و کسانی که مشکل افزایش وزن دارند، می توانند از کره بادام زمینی استفاده نمایند زیرا این اجیل دارای کالری بسیار فشرده است که میتواند به افزایش وزن کمک کند.

 

  • تبلیغات:
حمید داداشی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات بادام زمینی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید