مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات بادام زمینی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بادام زمینی باکیفیت و اعلا در طعم های مختلف

برای خرید یک بادام زمینی با کیفیت بالا در طعم های مختلف، شما باید از ویژگی های ان اگاه باشید که یکی از راه های تامین انرژی مواد مغذی بدن بادام زمینی می باشد که سرشار از پروتئین، ویتامین، مواد معدنی و غیره است.

بادام زمینی تازه پوست قرمز و نازگی به خصوصی دارد که صاف و بدون ترک می باشد و مغز آن سفید یا زرد است و اندازه یکسانی دارد، در حالی که بادام زمینی قدیمی مخلوطی از بادام های کوچک و بزرگ است.

اما یکی از نکات مهم تشخیص بادام زمینی با کیفیت بالا این است که مزه ان را بیازماییم که بادام زمینی تازه ایرانی ترد و طعم منحصر به فردی دارد ولی بادام زمینی های ایرانی به اشکال مختلف در بازار عرضه می شوند.

 

هند، چین و ایران از جمله تهیه کنندگان بادام زمینی، شهرستان پارساباد و استان اشرفیه هستند که تهیه کننده اصلی بادام زمینی ایرانی می باشد که هر منطقه بادام زمینی را متفاوت کشت، پردازش و به فروش می رساند و قابل ذکر است که اب و هوا و خاک هر منطقه محصول متفاوتی از نظر طعم، اندازه و کیفیت ایجاد می کند.

بادام زمینی های ایرانی خوشمزه تر از بادام های خارجی هستند چون نسبت به بادام زمینی های خارجی بیشتر کره یا روغن دارند بنابراین مصرف کننده های بیشتری جذب می کنند.

برخی از مردم فقط به ظاهر محصولات غذایی اهمیت می دهند و ظاهر زیبا را نشانه ای از کیفیت می دانند که بادام زمینی خارجی در اندازه های مساوی و بسته بندی بسیار جذاب ارائه می شود، اما بادام زمینی برشته ایرانی طعم جذاب تری برای مصرف کنندگان دارد.

بادام زمینی های چینی از بادام زمینی های دیگر بزرگتر هستند، لذا از انها در مهمانی های ویژه استفاده می شود اما نسبت به بادام زمینی خارجی ارزان تر می باشد، ولی به دلیل نوسانات بازار بادام زمینی وارداتی قیمت ان از پایداری کمتری برخوردار است.

منگنز، فسفر، فیبر، ویتامین A، اسید فولیک، منیزیوم، تیامین، بیوتین، نیاسین، فولاد و غیره از جمله مواد مغذی موجود در بادام زمینی ایرانی هستند.

بادام زمینی ایرانی مقدار کمی کربوهیدرات دارد که افرادی که رژیم غذایی می‌گیرند و نیاز به دریافت پروتئین دارند، در رژیم غذایی خود می‌توانند بادام زمینی بخورند.

مصرف بادام زمینی می‌تواند با تحریک بدن، ترشح اسید نیتریک را القا کند و در نتیجه از ابتلا به سرطان، بیماری‌های عصبی و بیماری‌های قلبی عروقی جلوگیری کند.

بیشتر مردم، به ویژه زنان، به زیبایی و سلامت پوست خود توجه زیادی دارند و بادام زمینی های ایرانی به دلیل حاوی انتی اکسیدانهای زیادی که هستند منجر به مبارزه با رادیکال های ازاد که پوست را جوان می شود که مورد استفاده قرار می گیرند.

بادام زمینی ایرانی از نظر اهن و کلسیم غنی بوده و نقش مهمی در رشد استخوان ها و بهبود عملکرد انها ایفا می نماید که یکی از بیماریهایی که امروزه بیشتر مردم از ان رنج میبرند افسردگی است.

با افزایش سن، اعصاب مغز از بین می‌رود و باعث بیماری‌های مختلفی مانند الزایمر می‌شود که مصرف روزانه بادام زمینی از زوال عقل یا الزایمر به دلیل حضور نیاسین جلوگیری می کند.

اگرچه پوست قرمز بادام زمینی کمی تلخ است، اما خواص بادام زمینی را به دلیل فراوانی انتی اکسیدان های پلی فنولی دو برابر می کند اما پوسته های بادام زمینی با افزایش نیتروژن خاک را غنی می کنند.

خواص دیگر بادام زمینی و بادام پوست کاغذی عبارتند از مبارزه با سرطان، تنظیم قند خون، تسهیل باروری، اتساع عروق خونی، افزایش جریان خون، تورم ریه و طحال، تسکین درد معده، جلوگیری از لخته شدن خون و سکته، جلوگیری از یبوست و افزایش شیر در مادران شیرده می شود که با توجه به مصرف روز افزون مصرف کنندگان بادام زمینی ایرانی عده زیادی از بازاریان به این حوزه امده بودند تا اجیل های بسیار خوشمزه را به صورت عمده، عرضه کنند.

خرید بادام زمینی ایرانی به صورت عمده هزینه ان را برای خریدار کاهش می‌دهد که در نتیجه سود بیشتری برای او به همراه خواهد داشت.

قیمت بادام زمینی ایرانی بسته به کیفیت اجیل, طعم و مقدار خریداری شده, خلوص محصول, نوع الی, بسته بندی, پوست یا بدون بادام زمینی یا مقدار خام متغیر است.

با توجه به رشد تقاضا برای بادام زمینی ایرانی و مغز بادام کوهی، کشت و صنعت سعدی به عنوان صادرکننده و فروشنده باکیفیت بادام زمینی ایرانی به خوبی شناخته شده است.

صادرات بادام زمینی ایرانی یکی از تجارت‌های پر طرفدار است که نشان از کیفیت بالای محصولات ایرانی می باشد که باید با کیفیت خوب با بسته بندی هایی در مقیاس بزرگ باشد.

وارد کنندگان بادام زمینی ایرانی عبارتند از ارمنستان، روسیه، اوکراین، کویت، اذربایجان و ترکمنستان. متخصصین تغذیه همیشه به افراد توصیه می کنند برای رفع نیازهای بدن و افزایش سطح انرژی بدن٬ بادام زمینی به برنامه غذایی روزانه خود اضافه کنند.

مجموعه ما یکی از بهترین صادرکنندگان و فروشندگان بادام زمینی در ایران می باشد که همیشه محصولات با کیفیت بالا را به عزیزان شما با قیمت مناسب ارائه می دهد تا شما بتوانید خرید ایمن را با ما تجربه کنید.

 

  • تبلیغات:
حمید داداشی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات بادام زمینی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید